Zum Inhalt der Seite

Einzelposting: kleiner Part eines Interviews [ROCK & READ 33]


Links hierher: http://www.animexx.de/forum/thread_279049/-1/12954402451296/
http://desu.de/ebDYG5E




Von:    ViViD_Ko-ki 19.01.2011 13:38
Betreff: kleiner Part eines Interviews [ROCK & RE... [Antworten]
Avatar
 
Also wenn man das interview auf englisch liest und dann noch ein bisschen mehr sagt Ruki
folgendes:

>>[It was. Despite that. I think that is, what a "boom" is all about. The feeling of everything seen as one thing is, what is extremely popular. Therefore, when it comes to going overseas next time, it will be when we are a lot bigger. When we are bigger than that, is when I would like to go overseas again. People should come to see the GazettE as a band and we want to perform for people who like the music of the GazettE. That's the kind of environment. In Japan, too there are bands, which go overseas numerous times and there are many who have been approved because of their music as well. Therefore, I hope we can create a basis in Japan and head overseas from there again.]


vor allem hierrauf sollte man achten:
Therefore, when it comes to going overseas next time, it will be when we are a lot bigger. When we are bigger than that, is when I would like to go overseas again. People should come to see the GazettE as a band and we want to perform for people who like the music of the GazettE

-------
heißt doch eigentlich das er schon gerne wieder kommen möchte aber erst dann wenn er das Gefühl hat, das wir wegen der Musik kommen und nicht wegen den trends.
Ich kann Rukis ansichten da sehr gut verstehen.
ER hat auch nichts gegen die Fans gesagt. Jeder der gaze und Ruki kennt weiß das ihm seine Fans sehr wichtig sind.

Also ist es doch nicht ausgeschlossen das sie irgendwann vielleicht mal wieder kommen. Die Band weiß das sie sich verändert haben und ich denke er weiß auch das Fans sich auch verändern. klar damals wurde viel scheiße gebaut aber irgendwann werden sie bereit sein den westlichen fans ne neue chance zu geben. glaub ich xD
oder eher hoff ich naja ^^

wir weden sehen was die zeit uns brringt^^


G@z€Ro©k I$ N0T D€@D!!!
and~
♡Nyappy go around the world♡--o(≧∀≦)o--♡
Zuletzt geändert: 19.01.2011 13:39:42

Zurück zum Thread